Як підвищити ефективність роботи керівника?

Як підвищити ефективність роботи співробітників Існує чотири основні критерії, які впливають на продуктивність колективу та підвищення кваліфікації працівників. Це професіоналізм, мотивація, робочий процес та особистість керівника.

Так що ж робити:

  1. чітко ставити завдання перед підлеглими. Це запорука якісного виконання. …
  2. розподіляти завдання з урахуванням досвіду та кваліфікації спеціалістів. …
  3. довіряти та давати можливість брати відповідальність. …
  4. контролювати виконання завдань. …
  5. налагодити комунікації із персоналом. …
  6. заохочувати та хвалити за успіхи.

Передбачається, що керівник має вміти не лише ділитися інформацією, а й добре слухати. Часто багато часу йде на роздуми про те, як вибудовувати комунікації з командою: як надавати зворотний зв'язок, спілкуватися, розставляти пріоритети тощо.