Як підвищити ефективність роботи співробітників Існує чотири основні критерії, які впливають на продуктивність колективу та підвищення кваліфікації працівників. Це професіоналізм, мотивація, робочий процес та особистість керівника.
Так що ж робити:
- чітко ставити завдання перед підлеглими. Це запорука якісного виконання. …
- розподіляти завдання з урахуванням досвіду та кваліфікації спеціалістів. …
- довіряти та давати можливість брати відповідальність. …
- контролювати виконання завдань. …
- налагодити комунікації із персоналом. …
- заохочувати та хвалити за успіхи.
Передбачається, що керівник має вміти не лише ділитися інформацією, а й добре слухати. Часто багато часу йде на роздуми про те, як вибудовувати комунікації з командою: як надавати зворотний зв'язок, спілкуватися, розставляти пріоритети тощо.