Як поводяться діти з розумовою відсталістю?

Недорозвиненість відображається і на емоційній сфері, коли емоції відсутні або обмежені, а різні переживання не виявляються. Порушено вольові процеси, діти не активні. Вони пізніше починають тримати голівку, повзати, ходити, виявляти інтерес до предметів і розрізняти їх, лепетати, впізнавати рідних чи чужих людей.

Симптоми розумової відсталості Розумова відсталість характеризується психічним недорозвиненням з недостатністю інтелекту, порушенням здібностей та навичок, що ускладнює адекватну соціальну адаптацію пацієнта.

Діти з легкою ступенем розумової відсталості здатні до засвоєння спеціальних програм, заснованих на конкретно-наочному навчанні, яке проводиться у повільному темпі, а також здатність до оволодіння нескладними трудовими навичками.

У розумово відсталих дітей предметна діяльність не формується. Деякі з них не виявляють інтересу до предметів, у тому числі і до іграшок. Вони взагалі не беруть іграшки до рук, не маніпулюють із ними. Вони не мають орієнтування як типу «Що з цим можна робити?», а й «Що це?».