Як працювати з дитиною аутизмом?

Діти з аутизмом часто люблять "Сенсорні" матеріали – тобто ті, які викликають приємні тактильні або візуальні відчуття: кінетичний пісок або м'яке тісто для ліплення (особливо, якщо набори "тематичні – з формами улюблених мультяшних героїв, видів транспорту тощо".

Для цієї групи дітей характерна надчутливість, надмірна обережність і гидливість: дитина не хоче вилазити з коляски, не наважується наступити на сніг, не намагається копатися в піску і залазити в калюжі; може боятися несподіваних урвищ у просторі, сходи сходів та отвори люка.

Можна, можливо спілкуватися за допомогою окремих слів: «дай», «поклади», а можна використовувати складні конструкції з безліччю придаткових речень. До речі, високофункціональні аутисти часто говорять книжковою промовою, яка не прийнята у щоденному спілкуванні. Також можна розмовляти за допомогою картинок, малюнків та символів.