Алгоритм роботи з зворотним зв'язком такий: Якщо товар вже продається, необхідно випадковим чином вибрати кількох окремих користувачів, які нещодавно придбали його. Якщо продукт щойно був запущений у продаж, потрібно дочекатися, поки кілька клієнтів куплять його.
7 порад, як правильно давати Зворотній зв'язок співробітникам
- Не затримуйте Зворотній зв'язок. …
- Враховуйте ситуацію. …
- Уникайте агресивної зворотнього зв'язку з інших відділів. …
- Говоріть про дії, а не про якості. …
- Промовляйте реакцію на Зворотній зв'язок. …
- Уникайте припущень. …
- Не забувайте хвалити.
Як приймати зворотний зв'язок без емоцій
- Будьте відкриті до отримання зворотної зв'язку. …
- Не відповідайте з наскоку – приділіть кілька секунд обмірковування зауважень: оцініть їх раціонально, логічно, без зайвих емоцій.
- Намагайтеся зрозуміти, що вам хочуть донести — якщо не впевнені, ставте запитання.
У випадку з зворотним зв'язком, що коригує: запитайте співробітника, що він готовий зробити, щоб виправити ситуацію і надалі не допускати такої поведінки. Якщо даєте підтримуючий зворотний зв'язок, висловіть свої побажання на майбутнє та подякуйте за роботу.