Як працювати зі зворотним зв'язком?

Алгоритм роботи з зворотним зв'язком такий: Якщо товар вже продається, необхідно випадковим чином вибрати кількох окремих користувачів, які нещодавно придбали його. Якщо продукт щойно був запущений у продаж, потрібно дочекатися, поки кілька клієнтів куплять його.

7 порад, як правильно давати Зворотній зв'язок співробітникам

  1. Не затримуйте Зворотній зв'язок. …
  2. Враховуйте ситуацію. …
  3. Уникайте агресивної зворотнього зв'язку з інших відділів. …
  4. Говоріть про дії, а не про якості. …
  5. Промовляйте реакцію на Зворотній зв'язок. …
  6. Уникайте припущень. …
  7. Не забувайте хвалити.

Як приймати зворотний зв'язок без емоцій

  1. Будьте відкриті до отримання зворотної зв'язку. …
  2. Не відповідайте з наскоку – приділіть кілька секунд обмірковування зауважень: оцініть їх раціонально, логічно, без зайвих емоцій.
  3. Намагайтеся зрозуміти, що вам хочуть донести — якщо не впевнені, ставте запитання.

У випадку з зворотним зв'язком, що коригує: запитайте співробітника, що він готовий зробити, щоб виправити ситуацію і надалі не допускати такої поведінки. Якщо даєте підтримуючий зворотний зв'язок, висловіть свої побажання на майбутнє та подякуйте за роботу.