приклад: «Ви зробили величезну роботу! Клієнту сподобалися ваші ідеї, і він хоче розширити контракт. Ви чудово впоралися! Я ціную, як багато ви робите для нашої компанії, і бачу, що вам важливе майбутнє компанії».
Як дати зворотний зв'язок співробітника за результатами оцінки його роботи?
- Продумайте зміст розмови та заздалегідь озвучте тему …
- Негативну Зворотній зв'язок давайте наодинці …
- Не нападайте відразу …
- Говоріть конкретно…
- Донесіть думку «помилятися – це нормально».
- Запитайте, що сам співробітник думає про ситуацію.
- Разом ухваліть рішення
У випадку з зворотним зв'язком, що коригує: запитайте співробітника, що він готовий зробити, щоб виправити ситуацію і надалі не допускати такої поведінки. Якщо даєте підтримуючий зворотний зв'язок, висловіть свої побажання на майбутнє та подякуйте за роботу.