Як правильно писати МСЕ?

Медико-соціальна експертиза (МСЕ, МСЕК) — визначення в установленому порядку потреб особи, що оглядається, в заходах соціального захисту, включаючи реабілітацію, на основі оцінки обмежень життєдіяльності, викликаних стійким розладом функцій організму.

– прізвище, ім'я, по батькові законного чи уповноваженого представника одержувача послуги; – інформація про згоду (незгоду) на обробку персональних даних; – адресу електронної пошти одержувача послуги (за наявності); – дата подачі заяви.

Для цього необхідно звернутися до Головного бюро МСЕ у регіоні проживання із заявою. Заяву можна надіслати через портал Держпослуги або подати до бюро, яке ухвалило рішення – у цьому випадку фахівці зобов'язані в 3-денний термін передати заяву до Головного бюро.

У посилальному листі вказуються паспортні відомості пацієнта, його повний діагноз, результати обстеження (висновки аналізів, інструментальних методів дослідження, висновки необхідних фахівців). Після того як посилальний лист повністю заповнений, пацієнт проходить лікарську комісію (ВК).