Як правильно спілкуватися із клієнтом?

При спілкуванні з клієнтом зберігайте нейтралітет, дотримуйтесь ділового тону. Приділіть клієнту увага – вийдіть з ним на діалог, розберіться в ситуації та запропонуйте вирішення проблеми. Якщо у конкретній ситуації клієнт не має рації, делікатно скажіть йому про це і запропонуйте рішення для згладжування негатива.22 лют. 2023р.

ТОП-13 психологічних хитрощів у спілкуванні з клієнтом

  1. Використовуйте "Ви-висловлювання" …
  2. Використовуйте "Ми-висловлювання" …
  3. Поводьтеся так, ніби клієнт вже точно вирішив.
  4. Будьте клієнту другом …
  5. Підлаштовуйтесь під клієнта.
  6. Заведіть особисту бесіду.
  7. Називайте людину на ім'я …
  8. Пам'ятайте про важливі дати та свята

Переконайте клієнта, що він завжди правий. Щоб покупець переконався у власній правоті та значущості, продавець має бути чемним, уважним, не відкуповуватися «сухими» фразами, не відволікатися та видавати інформацію у правильній кількості — вичерпно, але не надто багато.

Таким чином, при спілкуванні з клієнтами заборонено використовувати шаблонні фрази, сленг, жаргонізми, показувати свою перевагу, виявляти власну агресію та фамільярничати.