При спілкуванні з клієнтом зберігайте нейтралітет, дотримуйтесь ділового тону. Приділіть клієнту увага – вийдіть з ним на діалог, розберіться в ситуації та запропонуйте вирішення проблеми. Якщо у конкретній ситуації клієнт не має рації, делікатно скажіть йому про це і запропонуйте рішення для згладжування негатива.22 лют. 2023р.
ТОП-13 психологічних хитрощів у спілкуванні з клієнтом
- Використовуйте "Ви-висловлювання" …
- Використовуйте "Ми-висловлювання" …
- Поводьтеся так, ніби клієнт вже точно вирішив.
- Будьте клієнту другом …
- Підлаштовуйтесь під клієнта.
- Заведіть особисту бесіду.
- Називайте людину на ім'я …
- Пам'ятайте про важливі дати та свята
Переконайте клієнта, що він завжди правий. Щоб покупець переконався у власній правоті та значущості, продавець має бути чемним, уважним, не відкуповуватися «сухими» фразами, не відволікатися та видавати інформацію у правильній кількості — вичерпно, але не надто багато.
Таким чином, при спілкуванні з клієнтами заборонено використовувати шаблонні фрази, сленг, жаргонізми, показувати свою перевагу, виявляти власну агресію та фамільярничати.