Як психологу привернути до себе клієнта?

* Психолог допомагає людині визначати, що є проблемою, а що не є. * Психолог на консультації забезпечує своєму клієнту можливість усвідомити причини проблем. Часто буває, що людина невірно трактує підстави виникнення проблеми, бачить не всі причини або наголошує не на тій.

Під час спілкування з клієнтом зберігайте нейтралітет, дотримуйтесь ділового тону. Приділіть клієнту увага – вийдіть з ним на діалог, розберіться в ситуації та запропонуйте вирішення проблеми. Якщо у конкретній ситуації клієнт не має рації, делікатно скажіть йому про це і запропонуйте рішення для згладжування негативу.

ТОП-13 психологічних хитрощів у спілкуванні з клієнтом

  1. Використовуйте "Ви-висловлювання" …
  2. Використовуйте "Ми-висловлювання" …
  3. Поводьтеся так, ніби клієнт вже точно вирішив.
  4. Будьте клієнту другом …
  5. Підлаштовуйтесь під клієнта.
  6. Заведіть особисту бесіду.
  7. Називайте людину на ім'я …
  8. Пам'ятайте про важливі дати та свята