– Покажіть людині, що ви цінуєте його думку. Розмовляючи з ним, приділіть достатньо часу та уваги цій розмові. Крім того, не забудьте подякувати за висловлені думки, незалежно від того, згодні ви з ними чи ні. — Будьте уважні до потреб людини і подбайте про її комфорт.
Спробуйте м'яко дізнатися джерело переживань. Не ігноруйте та не применшуйте тривоги. Допоможіть хворому сконцентруватися на тому, що допоможе охолодити його лють. Спочатку варто знайти спосіб заспокоєння, а потім у спокійному стані з'ясувати причину гніву.
Нерідкі супутники психічних захворювань – підвищена дратівливість, замкнутість, пригніченість, гнів, бурхлива безпричинна радість та оптимізм, підозрілість, відчуття внутрішньої напруги. Незвичайна поведінка. Людина явно поводиться неадекватно. Часті та різкі перепади настрою.
Як спілкуватись і поводитися з хворим
- встановлюйте із хворим візуальний контакт;
- використовуйте короткі та чіткі пропозиції;
- не вказуйте на помилки (хвора людина сприймає реальність по-іншому і не здатна зрозуміти іншу точку зору).