Як визначити групу нервово-психічного розвитку?

Для оцінки нервово-психічного розвитку дошкільнят та школярів застосовуються спеціальні тести, таблиці, шкали та анкетування. Рівень нервово-психічного розвитку прийнято оцінювати за 4 групами розвитку, три з яких – варіанти нормального розвитку, а четверта – розвиток, прикордонний з нормою.

Виділяють 4 групи дітей з нервово-психічного розвитку (табл. 4): 1 група – нервово-психічний розвиток відповідає або випереджає вік. 2 група – початкові відхилення в нервово-психічному розвитку. 3 і 4 групи – виражені відхилення.

Притримує груди матері чи пляшечку. Відрізняє близьких людей від чужих на вигляд (по-різному реагує на обличчя знайомого і незнайомого дорослого). Дізнається голос матері, розрізняє строгу і лагідну інтонацію зверненого мовлення. Радіє дитині, бере в нього з рук іграшку, гуляє.

Нервово-психічний розвиток (НПР) – це вдосконалення, якісна зміна інтелектуальних та рухових умінь дитини. НПР забезпечує дитині адекватну взаємодію із зовнішнім середовищем.