Як визначити розумово відсталого?

Розумово відсталі діти починають пізніше тримати голову, сидіти, повзати, лепетати, вимовляти перші звуки, слова, фрази. Для емоційних реакцій властива імпульсивність, відсутність напівтонів. Сприятливість таких дітей примітивні або безцільні. Пізніше виявляється слабкість мислення.

психічний недорозвинення різного ступеня виразності; недорозвинення як інтелектуальної діяльності та особистості хворого, а й психіки загалом; ознаки недорозвинення як мислення, а й сприйняття, пам'яті, уваги, емоційно-вольової сфери та інших.; недостатня здатність до узагальнення та абстракції.

Розумова відсталість легкої ступеня у дітей, ознаки: Дитина відстає у моторному розвитку: пізно починає тримати голову, сідати, вставати, ходити. У малюка може бути порушений хапальний рефлекс, а в 1-1,5 роки дитина ще не тримає предмети (іграшки, ложку та виделку);

Розумову відсталість чи олігофренію визначають як порушення психічного розвитку на різних сферах: інтелектуальної, пізнавальної, емоційної, що призводить до соціальної дезадаптації. Патологія проявляється у віці до 3 років, коли дитина зупиняється у розвитку, у неї виникає недоумство.