Як визначити стукає стійка чи опора?

Необхідно зняти захисні ковпаки та притиснути верхній елемент штока передньої стійки пальцями. Після цього розкачати машину з боку в бік за крило (спочатку в поздовжньому, а потім у поперечному напрямку). Якщо підшипник несправний — ви почуєте знайомий стукіт, який чули під час руху машини нерівною дорогою.

Для перевірки необхідно взятися за стійку і активно похитати її з боку на бік. Похитування цілком достатньо, щоб визначити ступінь зношування. Дуже чутний люфт каже, що стійки вже зжили своє. Ледве чутний стукіт говорить про те, що вже «на межі», але до покупки нових можуть послужити.

Як зрозуміти, що опорний підшипник вийшов з ладу

  1. стукіт у районі лонжеронів кузова;
  2. посилений стукіт у районі лонжеронів при вході машини в поворот;
  3. скрип під час роботи пружин;
  4. погіршення керованості автомобіля;
  5. уповільнена реакція коліс на поворот керма.

Як визначити несправність опорного підшипника:

  1. відкрити капот, взятися рукою за стійку амортизатора у місці її кріплення кузова і різко похитати з боку на бік. Якщо в підшипнику є люфт або він розсипався, стійка рухатиметься з характерними клацаннями.
  2. взятися за крило і розгойдувати машину в бік.