Як впливає ігрова діяльність на розумовий психічний розвиток та процес навчання дошкільнят?

Правильно організована ігрова діяльність позитивно впливає на фізичне розвиток розумово відсталих дітей дошкільного віку, сприяє активізації їхньої інтелектуальної сфери, формує довільність психічних процесів, отже сприяє гармонійному розвитку особи дитини.

Ігрова діяльність впливає на формування довільності психічних процесів. Так, у грі у дітей починає розвиватися довільна увага та довільна пам'ять. В умовах гри діти зосереджуються краще та запам'ятовують більше, ніж в умовах лабораторних дослідів.

Стимулюється розвиток пізнавальних здібностей, спостережливості, кмітливості та допитливості.. Створюючи уявні ситуації, дитина може рухатися простором і часом — отже, розвиваються просторово-часові функції.

Вона сприяє розвитку пізнавальної діяльності дитини, її мислення, мови. У грі формуються такі вікові новоутворення, як – регуляція поведінки, здатність діяти у внутрішньому плані. Гра забезпечує умови на формування передумов до навчальної діяльності.