Яка методика найбільше підходить для діагностики тривожності у молодших школярів?

В даний час для діагностики шкільної тривожності використовуються різноманітні методичні підходи, серед яких насамперед слід назвати спостереження за поведінкою учнів у школі, експертні опитування батьків учнів та вчителів, тести-опитувальники та проективні тести.

Методика діагностики рівня шкільної тривожності Філліпса Мета методики (опитувальника) полягає в вивченні рівня та характеру тривожності, пов'язаної зі школою у дітей молодшого та середнього шкільного віку. Тест складається з 58 питань, які можуть зачитуватися школярам, ​​а можуть і пропонуватися письмово.

Спілбергера (STAI), шкали оцінки тривоги Гамільтона (HARS), Цунга (ZARS), Бека (BAI), Шихана (ShARS) та Кові (CAS), шкала тривожності при соціальній взаємодії (SIAS), шкала соціальної тривожності Либовиця (LSAS) та лікарняна шкала тривожності та депресії (HADS).