Яка пам'ять переважає у дошкільному віці?

Пам'ять дитини дошкільного віку зазвичай має мимовільний характер. Мимовільна пам'ять – запам'ятовування та відтворення матеріалу, яке здійснюється без контролю з боку свідомості та без докладання зусиль.

У дошкільному віці у дітей переважає механічне запам'ятовування. Саме тому фахівці рекомендують навчати дітей іноземної мови ще до школи. Адже навчання іноземної мови на 70% складається з вивчення словесної граматики (і лише 30% – структурної), де треба просто зубрити, а не розуміти.

У молодших дошкільнят мимовільне запам'ятовування та мимовільне відтворення – Єдина форма роботи пам'яті. Розвиток пам'яті у дошкільному віці характеризується поступовим переходом від мимовільного та безпосереднього до довільного та опосередкованого запам'ятовування та пригадування.

Існують різні види пам'яті, що формуються в ранньому дитинстві: рухова, зорова, нюхова, смакова, дотикова, речеслухова.