Айвазян та В. Кириченко пропонують своє бачення кризи як процесу. Вони ділять кризовий процес на чотири стадії [1]: зниження рентабельності та обсягів прибутку (криза у широкому сенсі); збитковість виробництва; виснаження чи відсутність резервних фондів; неплатоспроможність.
Зміст
- 1 Етимологія
- 2 Економічний криза 2.1 Фінансовий криза 2.2 Енергетичний криза
- 3 Соціально-демографічний криза
- 4 Військово-політичний криза
- 5 Психологічний криза
- 6 Філософія кризи
- 7 Екологічний криза
- 8 Див.
- криза новонародженості – відокремлює ембріональний період розвитку від дитячого віку;
- криза 1 року – відокремлює дитинство від раннього дитинства;
- криза 3 років – перехід до дошкільного віку;
- криза 7 років – сполучна ланка між дошкільним та шкільним віком;
- криза підліткового віку (13 років)
Залежно від проблематики кризи виділяють:
- макрокризи, що охоплюють глобальні обсяги та масштаби проблематики;
- мезокризи, що охоплюють великі обсяги та масштаби проблематики;
- мікрокризи, захоплюють лише окрему проблему чи групу проблем.