Які бувають мотиви у рекламі?

Мотиви, які у рекламних зверненнях можна розділити втричі группы: раціональні, емоційні, соціальні.

Але якийсь мотив є завжди: споживач не купує нічого, не маючи на те причин.

  • Модель восьми мотивів В.Тамберга та А.Бадьїна (М8М)
  • Безпека …
  • Домінування …
  • Секс …
  • Приналежність …
  • Економія …
  • Дослідження …
  • Гедонізм

Мотиви купівлі товару ставляться до тих впливів і причин, які спонукають (стимулюють) покупця вибирати конкретний товар, замість інших. До них відносяться фізична привабливість товару (т.е. е. дизайн, форма, розмір, розмір, колір, упаковка, характеристики, ціна та ін.

Мотив – те, що спонукає людину до діяльності, її привід. У психології реклами особливу увагу приділяється вивченню споживчих мотивів, тобто мотивів, які впливають процес прийняття рішення про купівлю. Практика показує, що людина у своїй поведінці керується стійким набором мотивів.