Мотиви, які у рекламних зверненнях можна розділити втричі группы: раціональні, емоційні, соціальні.
Але якийсь мотив є завжди: споживач не купує нічого, не маючи на те причин.
- Модель восьми мотивів В.Тамберга та А.Бадьїна (М8М)
- Безпека …
- Домінування …
- Секс …
- Приналежність …
- Економія …
- Дослідження …
- Гедонізм
Мотиви купівлі товару ставляться до тих впливів і причин, які спонукають (стимулюють) покупця вибирати конкретний товар, замість інших. До них відносяться фізична привабливість товару (т.е. е. дизайн, форма, розмір, розмір, колір, упаковка, характеристики, ціна та ін.
Мотив – те, що спонукає людину до діяльності, її привід. У психології реклами особливу увагу приділяється вивченню споживчих мотивів, тобто мотивів, які впливають процес прийняття рішення про купівлю. Практика показує, що людина у своїй поведінці керується стійким набором мотивів.