У дітей з аутизмом багато хто замінює слово «стим» на термін «аутистичною стереопатією/стереотипією». Існують різні види стімів. Вони можуть бути як і безпечними, так і небезпечними, а також можуть ускладнювати навчання дитини. Вірші можуть бути тактильні, нюхові, зорові, слухові і т.д.
Типові приклади стиммінгу – розгойдування, кружляння на місці, безцільна ходьба, повторення окремих слів, потряхування кистями рук або пальцями. Рухові стереотипії зустрічаються не тільки у аутичних людей, але при аутизмі «стими» часто бувають незвичайними, очевиднішими і привертають увагу оточуючих.
Це самостимуляція. Якщо ви почнете сприймати стимінг як повсякденне явище, то це допоможе стати терпимішим до подібної поведінки у дитини.. Повинна додати, що багато батьків спокійно ставляться до стиммінгу дітей і взагалі не ставлять за мету зменшити або викорінити цю поведінку.
Класифікація дитячого аутизму
- Нетиповий аутизм;
- Синдром Аспергера;
- Розлад, що нагадує дитячий аутизм;
- Синдром Ретт;
- Розлад, що супроводжується розумовою відсталістю та стереотипними рухами;
- Первозивні неспеціфіковані порушення.