Які дії машиніста під час отримання повідомлення тривога 2?

а) при отриманні інформації про наявність у поїзді рухомих одиниць із рівнем сигналу «Тривога2» перекрити вихідний світлофор залізничної станції та повідомити машиністу про необхідність негайної зупинки поїзда службовим гальмуванням, про наявність та місце розташування в поїзді рухомих одиниць з тривожними …17 лип. 2023р.

При цьому, залежно від ступеня аварійності, виду несправності рухомого складу видаються сигнали тривоги передаварійного рівня «Тривога 0» (не потрібна зупинка поїзда), аварійного рівня «Тривога 1» (потрібна зупинка на станції) та критичного рівня «Тривога 2» (потрібна зупинка на перегоні).

При отриманні зазначеного сполучення машиністи всіх поїздів, що знаходяться в зоні дії радіозв'язку, поїзний диспетчер та чергові станції зобов'язані припинити переговори з радіозв'язку, уважно вислухати повідомлення та вжити заходів щодо забезпечення безпеки руху поїздів.

В разі отримання інформації про виявлення у складі моторвагонного рухомого складу ПЕ зі свідченнями рівня «Тривога1», «Тривога-2» машиніст вживає заходів до плавного зниження швидкості (якщо не потрібна екстрена зупинка поїзди) та зупинення складу для огляду ПЕ, у яких КТМС зафіксували ознаки …