Які фахівці здійснюють психолого-педагогічний супровід дітей з Овз?

Психолого-педагогічне супроводження дітей з ОВЗ здійснюють психолог, класний керівник, вчитель-предметник.. У межах посадових обов'язків кожен із учасників освітнього процесу складає план роботи з супроводу учнів.

Суб'єктами психологопедагогічного супроводу індивідуальної освітньої діяльності учня є: медичні працівники та інші фахівці; класний керівник; вчитель-предметник, педагог-психолог; учитель-логопед, учитель-дефектолог, соціальний педагог; батьки учня.

Учасниками процесу психологопедагогічного супроводу є адміністрація, педагогічні кадри (вчителі, вихователі, психолог (педагог-психолог), логопед (вчитель-логопед), спеціальний педагог, соціальний педагог, педагог-асистент), працівники організації освіти, вихованці/учні, у тому числі …

Для цього створюється група психологопедагогічного супроводу, до складу якої входять: представник адміністрації, відповідальний за забезпечення інклюзивних процесів у загальноосвітньому закладі; педагогічні (вчитель-дефектолог, педагог-психолог, вчителі, тьютори, які працюють із учнями з ОВЗ) та інші …