Дві загальні функції поведінки У загальному сенсі поведінка виконує дві функції: вона або дозволяє людині щось отримати, або дозволяє втекти чи уникнути чогось (Cooper et al, 2007). Якщо поведінка дозволяє людині щось отримати, воно називається позитивне подкрепление.10 лип. 2023р.
Функція поведінки – те, що дитина хоче отримати, поводячись певним чином. Вона свідчить про джерело його підкріплення. … Виділяють такі функції поведінки:
- Привернення уваги. …
- Доступ до бажаного. …
- Уникнення. …
- Сенсорна стимуляція.
Поведінка у разі розуміється досить широко. Це може бути будь-яка взаємодія дитини з навколишнім світом (гра, читання, мова, ходьба тощо). Наслідки – це все, що відбувається у навколишньому середовищі після прояву поведінки.
Визначення цільової поведінки включає три складових: Безпека (поведінка може призвести до травм людини та/або оточуючих); Навчання (поведінка заважає навчанню цієї людини та/або оточуючих); Соціальна адаптація (поведінка заважає заводити друзів та брати участь у соціальному житті).