Які існують прийоми слухання?

До основних прийомів активного слухання відносяться відображення інформації, постійне уточнення, навідні та уточнюючі питання. Використання прийомів активного слухання клієнта допомагає досягти двох цілей: Формування ефективного зворотного зв'язку; створення відчуття, що передана інформація зрозуміла правильно.

Приблизно так працює луна-техніка активного слухання. Даний прийом узагальнює ключові думки чи почуття. Це логічний висновок зі всього сказаного співрозмовником. Підсумкова фраза висловлює скорочену мову людини.

Основні прийоми активного слухання – пауза та угу-підтакування, парафраз, резюме, відображення своїх почуттів, відображення почуттів співрозмовника. Пауза та угу-підтакування. Угу-підтакування – це найпростіший прийом, і кожна людина ним користується майже інтуїтивно.