ЗАВДАННЯ ПСИХОЛОГО–ПЕДАГОГІЧНИЙ СУПРОВІД НАВЧАЮЧИХ З ОВЗ У ПРОЦЕСІ ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ: Організація комплексної діагностики рівня актуального розвитку учнів. Відстеження динаміки розвитку учнів фахівцями. Розробка та реалізація комплексних програм супроводу.
Психолого–педагогічна підтримка учасників олімпіадного руху; Забезпечення усвідомленого та відповідального вибору подальшої професійної сфери діяльності; Формування комунікативних навичок у різновіковому середовищі та середовищі однолітків; Підтримка дитячих об'єднань та учнівського самоврядування.
Основною метою психологічного супроводу є забезпечення психологічної та методичної підтримки учасникам освітнього процесу.
Провідною ідеєю супроводу є розуміння фахівцями необхідності самостійності дитини у вирішенні її проблем розвитку.