Які особливості запам'ятовування у дітей із ДЦП?

У дітей із ДЦП спостерігається специфічний розвиток пам'яті та своєрідність у формуванні мнемічних процесів. У деяких дітей із ДЦП механічна пам'ять за рівнем розвитку може відповідати віковій нормі або перевищувати її, тоді механічна пам'ять на початкових етапах навчання допомагає освоювати рахунок та читання.

Особливістю психічного розвитку у дітей із ДЦП є – інертність психічних процесів, уповільненість включення та перемикання в завданнях, персеверативність мислення, перцептивні порушення, недостатність концентрації уваги та здатності утримувати сприйнятий матеріал, нестійкість організаційної діяльності.

Дитячий церебральний параліч – широке поняття, що поєднує групу рухових розладів, що прогресують на фоні пошкодження мозкових структур у перинатальному періоді. Для патології характерні порушення інтелекту, розлади психіки, порушення ходи та координації рухів.

психічні особливості дітей з дитячим церебральним паралічем, такі, як підвищена полохливість, інертність, гальмують мовне узагальнення, і не стає досить розвиненим засобом пізнання, що призводить до затримки розвитку понятійного та абстрактного мислення» [1].