Які патологічні риси виявляються в емоційно-вольовій сфері у розумово відсталих дітей?

Емоційна сфера розумово відсталих дітей характеризується незрілістю: вони схильні до недостатньо диференційованих, позбавлених відтінків емоцій. Переживання таких дітей примітивні, вони відчувають лише задоволення, або невдоволення, а диференційовані тонкі відтінки переживань у них майже не проявляются.24 мар. 2023р.

Усі аспекти особистісної сфери формуються у розумово відсталих дітей також уповільнено та з великими відхиленнями. Дітям властиво різко виражене відставання розвитку емоцій, недиференційованість і нестабільність почуттів, обмеження діапазону переживань, крайній характер проявів радості, прикрості, веселощів.

Розумова відсталість характеризується психічним недорозвиненням з недостатністю інтелекту, порушенням здібностей та навичок, що ускладнює адекватну соціальну адаптацію пацієнта.

При розумовій відсталості провідним симптомом є також дифузне (кількісне) ураження кори головного мозку.