Які питання вирішує гаряча лінія?

Гаряча лінія – це послуга прийому дзвінків клієнтів на багатоканальний телефон колл-центру. У рамках телефонної розмови споживачі отримують максимально докладну інформацію, задають питання, що їх цікавлять, а також замовляють товари або послуги..

Гаряча лінія – це можливість допомогти не тільки тим людям, які не можуть оплачувати послуги фахівців або живуть у невеликих містах, де немає фондів та інших організацій, що допомагають, але й тим, хто розгублений і потребує швидкого доступу до інформації.

Телефон: 1545. Дзвінки з мережі фіксованого зв'язку Укртелекому, а також із мобільних операторів Київстар, Vodafone Україна та Lifecell безкоштовні. Громадяни, які перебувають за кордоном, можуть додзвонитися до гарячої лінії за телефоном +38 (044) 284-19-15. Оплата відповідно до тарифів оператора зв'язку.