Які порушення інтелектуальної та емоційно-вольової сфери характерні при ЗПР?

Чи не стимулюється розвиток пізнавальної діяльності, інтелектуальних інтересів. Спостерігаються риси незрілості емоційно-вольової сфери, а саме: афективна лабільність, імпульсивність, підвищена навіюваність.

Дітям з недорозвиненням емоційно-вольової сфери нецікаві запропоновані завдання чи якась робота, вони відзначається слабкість механізмів спонукання до діяльності, нечіткість роботи, немає чіткого плану действий. У зв'язку з цим спостерігається низький рівень інтелектуальної діяльності.Схожі

Для дітей із затримкою психічного розвитку характерні: недостатній ступінь розвитку пам'яті, моторики, мислення, мови, уваги, а також самоконтролю. Крім того, відзначається примітивність та нестійкість емоцій, погана успішність у школі.

Затримка психічного розвитку (ЗПР) – один з найпоширеніших розладів дитячого віку. Відомо, що воно проявляється у дефіцитарності передумов інтелекту: пам'яті, уваги, мови, але в дітей віком найбільш наочно — у зниженні загального запасу знань, в обмеженості уявлень про навколишнє [2].