Які прийоми використовують під час підготовки до рольової гри?

Непрямі прийоми – без безпосереднього втручання у гру (Внесення іграшок, створення ігрової обстановки на початок ігри). Прямі прийоми – безпосереднє включення педагога до гру (рольове участь в грі, участь у змові дітей, роз'яснення, допомога, рада по ходу ігри, пропозиція нової теми ігри та ін.) .

Для розвитку сюжетно-рольової гри необхідний педагогічно доцільний підбір іграшок та ігрових матеріалівщо створює «матеріальну основу гри, забезпечує розвиток гри як діяльності.

Відповідно до ігрового інтересу планування має включати конкретні спостереження за предметами та явищами навколишнього життя, екскурсії до природи, підбір відповідної художньої літератури, розгляд картин, ілюстрацій; тематику конструювання, ліплення, аплікації та малювання; іграшки та атрибути для …

Основним змістом сюжетно-рольових ігор дітей є громадське життя дорослих у її різноманітних проявах. Отже, гра є діяльність, у якій діти самі моделюють життя дорослих.