Які психологічні особливості дітей із ДЦП?

У дітей із ДЦП відзначаються такі порушення особистісного розвитку, як знижена мотивація до діяльності, страхи, пов'язані з пересуванням та спілкуванням, прагнення до обмеження соціальних контактів. Причиною цих порушень найчастіше є неправильне, що знеживає виховання хворої дитини [11, 12].

При ДЦП виражена уповільненість, виснажування психічних процесів; низька переключення на інші види діяльності. 3. Рівень психічного розвитку. При ДЦП механізм порушення розвитку психіки залежить від часу мозкового ураження, локалізації та ступеня виразності.

Дитячий церебральний параліч – широке поняття, що поєднує групу рухових розладів, що прогресують на фоні пошкодження мозкових структур у перинатальному періоді. Для патології характерні порушення інтелекту, розлади психіки, порушення ходи та координації рухів.

Психологічні особливості дитини з ОВЗ залежать від виду захворювання та його особистих психічних показників. Низький рівень поінформованості про навколишній світ у зв'язку з обмеженнями у пізнанні. Розсіяна увага, відсутність здатності до концентрації. Це відбувається через низьку інтелектуальну активність.