Які види мислення мають бути сформовані до кінця дошкільного віку?

У цей період у нього формуються наочно-мовленнєві, наочно-образні елементи словесно-логічного мислення. Проте, основним видом мислення дітей дошкільного віку є наочно-подібне мислення.

До кінця дошкільного віку вищого рівня досягає розвиток наочно-образного мислення і починає розвиватися логічне мислення, Що сприяє формуванню здатності дитини виділяти суттєві властивості та ознаки предметів навколишнього світу, формуванню здатності порівняння, узагальнення, …

Існує три стадії розвитку мислення: наочно-дійове, наочно-образне, словесно-логічне.

У віці 3-7 років формується наочно-подібне мислення. Саме цей період проявляються перші ознаки аналізу. Наприклад, маючи певні навички, дитина вже може сказати який іграшка буде навпомацки, бачачи її на вітрині магазину.