Формати залучення
- Реклама Друкована, теле-, радіо- та інтернет-реклама у чистому вигляді – традиційний формат «знайомства» аудиторії з продуктом. …
- Портфоліо, зразки та успішні кейси.
- Безкоштовна послуга або тест-драйв продукту.
- Майстер-класи.
- Бізнес «за лаштунками» …
- Де шукати клієнтів …
- Друзі та знайомі …
- Передплатники у соцмережах
Основні канали залучення клієнтів:
- Соціальні мережі (SMM).
- Таргетована реклама.
- Пошукове просування.
- Контекстна реклама.
- Email-маркетинг.
Активні методи залучення клієнтів
- Створення клієнтської бази (зазвичай роблять самі продавці).
- Підготовка комерційної пропозиції.
- Обдзвон клієнтів (іноді використовують особисте відвідування).
- Розсилка комерційної пропозиції та інформації про компанію і т.д.