Який логотип викликає довіру?

Тренди Дослідження проводилося для 6 різних індустрій і при цьому у перевагах респондентів вдалося виділити деякі закономірності: У сфері консалтингу та ЗМІ найменше довіри викликав логотип тільки з іконкою. Практика показує, що люди більше довіряють емблем з заливкою та домінуючим текстом.18 квіт. 2023р.

Логотип має викликати позитивні емоції. Вдалий лого не повинен бути якимось дуже зухвалим, пафосним або дуже смішним і таким, що не підходить діяльності компанії, інакше кажучи він повинен бути «в тему».

Чорний: Чорний вважається елегантним та серйозним кольором, символізує силу, інтелект і розкіш. Бренди, що орієнтуються на аудиторію, яка цінує вишуканість та елегантність, часто віддають перевагу чорним логотипам. Чорний зазвичай використовується як тло або в монохромних логотипах.

Фірмовий знак має викликати стабільні асоціації з організацією чи брендом, без алегоричного підтексту та прихованого сенсу. Комунікація. За допомогою логотипу йде звернення бренду до своєї цільової аудиторії у соцмережах, на сайті, за допомогою зовнішньої реклами тощо.