Який принцип закладено у систему корекційної роботи з розвитку мовлення дітей із ЗПР?

Програма адресована вчителям-логопедам, які працюють у групах для дітей із системним недорозвиненням мови при ЗПР. Реалізована програма будується на принципі особистісно-розвивального та гуманістичного характеру взаємодії дорослого з дітьми.20 лип. 2023р.

Для дошкільнят з затримкою психічного розвитку характерна несформованість процесів інтонаційної виразності мови, їх ускладнює емоційне оповідання віршів, казок. Період дитячої словотворчості у дітей із ЗПР настає пізніше і триває довше, ніж у дітей із нормальним розвитком.

Для дітей із затримкою психічного розвитку характерні: недостатній ступінь розвитку пам'яті, моторики, мислення, мови, уваги, а також самоконтролю. Крім того, відзначається примітивність та нестійкість емоцій, погана успішність у школі.

Найбільш яскрава ознака ЗПР – незрілість емоційно-вольової сфери; тобто, такій дитині дуже складно зробити над собою вольове зусилля, змусити себе щось виконати. У таких дітей також спостерігаються порушення уваги: ​​нестійкість, знижена концентрація, підвищена відволікання.