Міф базується на переконанні, що людське око не може розпізнати понад 24 кадри на секунду. Відповідно, 25-й кадр нібито мине свідомість і впливає на підсвідомість. Ви його не бачите – а він впливає. Ось тільки насправді людина може сприймати понад 24 кадри.
У 2006 році було ухвалено закон про заборону використання сублімінальної реклами. У Японії звинуватили розробників мультика «Покемон» у використанні 25 кадру, коли у японських дітей сталися епілептичні напади.
Ідея полягає в тому, що зір людини нібито здатний розрізняти не більше 24 кадрів на секунду (хоча ця межа залежить від чіткості країв і швидкості руху об'єктів на екрані). Тому сторонній кадр, що показується менш ніж на 1/24 секунди, нібито минаючи свідомість, впливає відразу на несвідоме.Схожі