Чим характеризується педагогічна занедбаність?

Педагогічна занедбаність – це порушений розвиток дитини, що виникає через нестачу виховання та навчання. Занедбаність у школярів та дошкільнят виявляється у вигляді поведінкових відхилень, поганого навчання, відсутності розуміння моральних цінностей.

Педагогічна занедбаність – це стійкі відхилення від норми у моральному свідомості та поведінці дітей і підлітків, яке формується при негативному впливі середовища проживання і помилках у вихованні, діти та підлітки у своїй є психічно і фізично здоровыми[2].

Ознаками педагогічної занедбаності, що мають велике значення для її діагностики, є: – неадекватна самооцінка дитини та рівня його домагань; – Проблеми у навчальної діяльності, погана успішність, пов'язані з відсутністю гармонії у розвитку соціально-педагогічного генезу; – низький соціальний статус, …

Основними проявами соціальної занедбаності у дитячому віці є нерозвиненість соціально-комунікативних якостей та властивостей особистості, низька здатність до соціальної рефлексії, труднощі у оволодінні соціальними ролями.