Для чого проводять а в тестуванні?

А/В-тестування, або спліт-тестування – це метод маркетингового експериментального дослідження, в якому контрольний варіант "A" порівнюється з тестовим варіантом "B". Завдання експерименту визначити, який варіант максимально впливає на бізнес-показники.17 лют. 2023р.

Навіщо потрібен А/Б тест А/Б тест допоможе заощадити та отримати результат за пару тижнів — змінюйте елементи, які викликають сумніви, наприклад, кнопки або основні тексти, налаштовуйте тестування та відстежуйте зміну показників. 2. Щоб приймати рішення з урахуванням даних, а чи не інтуїції.

A/B testing, Split testing) – метод маркетингового дослідження, суть якого полягає в тому, що контрольна група елементів порівнюється з набором тестових груп, в яких один або кілька показників були змінені для того, щоб з'ясувати, які зміни покращують цільовий показник. Подібні

A/B тести – чудовий інструмент для перевірки нових ідей та гіпотез. Він має на увазі під собою «викочування» оновлень на певну частину аудиторії та відстеження змін ключових метрик. На основі тестування та аналізу зміни метрик приймається об'єктивне рішення про подальші дії щодо зміни продукту.