Хто створив школу для відсталих дітей?

Перші експерименти виконали у 1871 році сурдопедагоги Хансен (норв. Hans Hansen) та Ліппестад (норв. Johan Anton Lippestad). У 1877 році вони створили першу школу для розумово відсталих дітей (Skolen for åndssvage børn).

Серед учнів корекційної школи є як діти з ментальними проблемами, і ті, хто з якихось причин не тягне програму. Там вони вчаться дев'ять роківАле по суті освоюють програму п'яти класів. Коли підліток випускається із корекційної школи, йому видають спеціальну довідку.

С. Замський: «Перше у Росії установа для розумово відсталих дітей було відкрито 1858 р. у Ризі доктором Фрідріхом Плятцем — лікувально-педагогічне заклад для страждаючих нападами, малоздатних, недоумкуватих та ідіотів».

У спеціальних (корекційних) загальноосвітніх школах І виду навчаються діти-інваліди по слуху, слабочуючі та глухі. Головний напрямок школи – виправлення вимови, соціально-побутове орієнтування.