trigger – "спусковий гачок") – спочатку, подія, що викликає у людини з посттравматичним стресовим розладом раптова
психологічної травми та важкі негативні емоції.
У маркетингу тригерами називають прийоми, що стимулюють потенційного клієнта зробити цільову дію, часто покупку. Приклад тригера – акція з обмеженим терміном дії. Вона спонукає користувача залишити заявку прямо зараз.
Спочатку поняття «тригер» у психології використовувалося в основному, коли йшлося про людей, які пережили травму. Тригер стимул, який нагадує про травму, викликає сильний стрес, паніку, флешбеки, змушує знову переживати травматичні події як наяву.
Що таке тригери у маркетингу та навіщо вони потрібні Тригер означає "спусковий гачок" або "імпульс". Поняття прийшло в маркетинг із психології. Психологи називають тригером подія чи інформацію, що викликає в людини яскраву емоцію чи реакцію. Наприклад, зацікавленість, страх, довіра.