Хто такий тригер простими словами?

trigger – "спусковий гачок") – спочатку, подія, що викликає у людини з посттравматичним стресовим розладом раптова репереживання

репереживання

Термін використовують, зокрема, коли спогади повторюються мимоволі і (чи) коли вони такі інтенсивні, що людина «переживає заново» досвід. Серед споживачів наркотиків репереживання яскравих моментів, пов'язаних із вживанням психоактивних речовинотримали назву «флешбек» (англ. flashback).

https://ua.wikipedia.org › wiki › Психопатологічні_репе…

психологічної травми та важкі негативні емоції.

У маркетингу тригерами називають прийоми, що стимулюють потенційного клієнта зробити цільову дію, часто покупку. Приклад тригера – акція з обмеженим терміном дії. Вона спонукає користувача залишити заявку прямо зараз.

Спочатку поняття «тригер» у психології використовувалося в основному, коли йшлося про людей, які пережили травму. Тригер стимул, який нагадує про травму, викликає сильний стрес, паніку, флешбеки, змушує знову переживати травматичні події як наяву.

Що таке тригери у маркетингу та навіщо вони потрібні Тригер означає "спусковий гачок" або "імпульс". Поняття прийшло в маркетинг із психології. Психологи називають тригером подія чи інформацію, що викликає в людини яскраву емоцію чи реакцію. Наприклад, зацікавленість, страх, довіра.