Хто входить до групи психолого-педагогічного супроводу в інклюзивному освітньому просторі?

Для цього створюється група психолого-педагогічного супроводу, до складу якої входять: представник адміністрації, відповідальний за забезпечення інклюзивних процесів у загальноосвітньому закладі; педагогічні (вчитель-дефектолог, педагог-психолог, вчителі, тьютори, які працюють із учнями з ОВЗ) та інші …

До складу групи психолого-педагогічного супроводу входять: директор, заступник директора, вчитель класу, вихователь, вчитель-дефектолог, педагог-психолог, педагог соціальний, медичний працівник.

Суб'єктами психологопедагогічного супроводу індивідуальної освітньої діяльності учня є: медичні працівники та інші фахівці; класний керівник; вчитель-предметник, педагог-психолог; учитель-логопед, учитель-дефектолог, соціальний педагог; батьки учня.