Хто здійснює огляд поїзда після його зупинки при отриманні сигналу тривога 1?

5.5. Огляд колісних пар із тривожними показаннями апаратури КТСМ із рівнем «Тривога-1» проводиться локомотивною бригадою (АБО оглядачем – ремонтником вагонів) на найближчій станції по дорозі.17 лип. 2023р.

У разі зупинки пасажирської поїзди на перегоні за свідченнями КТСМ машиніст зобов'язаний повідомити про це начальника поїзди. Машиніст разом із начальником поїзди (або працівником поїзної бригади, що його заміщає) зобов'язаний зробити огляд несправних вагонів.

При цьому, залежно від ступеня аварійності, виду несправності рухомого складу видаються сигнали тривоги передаварійного рівня «Тривога 0» (не потрібна зупинка поїзда), аварійного рівня «Тривога 1» (потрібна зупинка на станції) та критичного рівня «Тривога 2» (потрібна зупинка на перегоні).

В разі отримання інформації про виявлення у складі моторвагонного рухомого складу ПЕ зі свідченнями рівня «Тривога1», «Тривога-2» машиніст вживає заходів до плавного зниження швидкості (якщо не потрібна екстрена зупинка поїзди) та зупинення складу для огляду ПЕ, у яких КТМС зафіксували ознаки …