Куди звертатися якщо проблеми у школі?

Спочатку її прийнято направляти до місцевого органу, наприклад, Відділ та Департамент освіти. Якщо проблему дозволити не вдалося, то звертаються до вищих органів: до Рособрнагляду, Міністерства освіти чи прокуратури. У суд звертаються досить редко.8 чер. 2023р.

Телефон гарячої лінії: 8-800-444-35-38.

Свої скарги та пропозиції можна висловити за телефонами: (044) 481-47-68 (початкова школа, 1-4 класи); (044) 481-32-07 (5-11 класи), повідомила прес-служба міністерства

Заяву можна подати під час особистого прийому у спеціаліста департаменту освіти. Інший спосіб — рекомендованим листом із повідомленням через відділення пошти. В даний час активно розвивається метод подання скарг через інтернет приймальню. На жаль, не у всіх суб'єктах такий спосіб є доступним.