Навіщо потрібен ABC?

АВС-аналіз дозволяє класифікувати товари, послуги та ресурси залежно від того, який вплив вони надають на прибуток підприємства. Метод АВС-аналізу найчастіше використовують у рітейлі. Він дозволяє швидко визначити, які товари найбільш рентабельні.27 Гру. 2023р.

АВС-аналіз в управлінні запасами – це метод категоризації інвентарю, який працює як примітивний механізм розміщення пріоритетів. Він дозволяє направити основні зусилля та ресурси на те, що найважливіше для компанії.

ABC-аналіз – це спосіб класифікації ресурсів за ступенем їхнього впливу на прибуток компанії. Найчастіше метод ABC застосовують до товарного асортименту, щоб зрозуміти рентабельність груп товарів чи окремих найменувань та скоригувати асортимент.

Основні напрямки висновків, які можуть бути зроблені в результаті проведення АВСаналізу:

  • Група А – найважливіші ресурси, локомотиви компанії, що приносять максимальний прибуток або продаж. …
  • група У – група ресурсів , які забезпечують хороші стабільні продажі/ прибуток підприємства.

Подібні