З 1 вересня 2023 року особисті картки співробітників форми Т-2 не обов'язкові для оформлення. Це пов'язано зі скасуванням Правил ведення та зберігання трудових книжок, затверджених Постановою Уряду 225 від 16.04.2004.
Особисті картки працівників (Форма Т-2) застосовуються в організаціях для повного та всебічного обліку персоналу. На їх основі формується картотека особового складу. Як бланк застосовується уніфікована форма № Т-2, яка відображає всі необхідні відомості про особу працівника та його трудову діяльність.
В організації (наприклад, в особистій справі співробітника) можна зберігати документи співробітника, пов'язані з його роботою. Наприклад, трудовий договір, заяви, анкета, посадова інструкція, копії наказів з особового складу тощо. Прикладати будь-які документи до особистої картки не потрібно.