Навіщо потрібні опитування?

Опитування співробітників дозволяють отримати моментальний зворотний зв'язок від персоналу. Зворотний зв'язок – це не просто думка. Це можливість поглянути під іншим кутом на поточну ситуацію та запобігти проблемам. Це можливість для зміцнення взаємодії між співробітниками та формування корпоративної культури.

Вони дозволяють варіювати поведінку дослідника залежно від реакції респондентів питання. При створенні опитувань спочатку формулюють програмні питання, що відповідають розв'язанню задачі, але доступні для розуміння лише фахівцям.

Опитування – це з'ясування думки спільноти з тих чи інших питань. За підсумками опитування можуть бути змінені або скасовані існуючі або прийняті нові правила та керівництва (за винятком тих, що суперечать загальним принципам проекту).