Навіщо у вимірі ефективності маркетингу використовувати контрольну групу?

Тестування з глобальною контрольною групою допоможе зрозуміти, наскільки загалом маркетинг допомагає клієнтам приймати рішення про покупку.14 ​​лип. 2023р.

Наявність контрольної групи дозволяє при аналізі результатів експерименту порівнювати досліджувану та контрольну групу і таким чином відрізняти ефект досліджуваного фактора від інших впливів, яким піддаються всі учасники експерименту.

Основний спосіб виділення контрольної групи – рандомний. Тобто її учасники вибираються з цього ж сегмента випадковим чином. Саме так сьогодні працюють алгоритми багатьох сервісів автоматизації маркетингу. Здавалося б, такий спосіб коректний – елемент випадковості усереднює значення.

Контрольна група (control group, controls): одна з груп порівняння під час проведення рандомізованого контрольованого випробування (РКІ; див. нижче); у цій групі учасники отримують плацебо або стандартне лікування або не отримують лікування.