Критерієм ефективності супроводу дитини-інваліда та дитини з ОВЗ є знаходження дитини в індивідуально-адаптивній зоні рівня освітніх впливів та динамічного контролю зміни показників адаптації.6 травня 2023р.
Метою психолого-педагогічного супроводу дитини з ОВЗ є забезпечення оптимального розвитку дитини, успішна інтеграція до соціуму.
Етапи організації комплексного супроводу дітей з ОВЗ здійснюються у 3 етапи: – діагностико-прогностичний; – Корекційно-формуючий; – оцінно-проективний.
До обов'язкових форм психолого-педагогічного супроводу та основної діяльності педагога-психолога належать: консультування, діагностика, профілактик, розвивальна та корекційна робота, освіта, експертиза [18, 20].