Що означає педагогічно занедбана дитина?

Педагогічна занедбаність – це термін, який означає стан дитини, що характеризується затримками у розвитку, що супроводжуються складнощами адаптації у суспільстві та нападами агресії.

Основними ознаками педагогічної занедбаності вважаються: імпульсивність; – Розсіяна увага; – Недотримання відомих дитині правил (У сім'ї, у суспільстві, у дитячому садку, у школі тощо.

Педагогічна занедбаність – це порушений розвиток дитини, що виникає через нестачу виховання та навчання. Занедбаність у школярів та дошкільнят виявляється у вигляді поведінкових відхилень, поганого навчання, відсутності розуміння моральних цінностей.

Діти з наявністю лише педагогічної занедбаності за своїм психічним розвитком відрізняються від дітей із затримкою психічного розвитку. Педагогічна занедбаність – стійке відхилення у свідомості та поведінці дітей обумовлено негативним впливом середовища та недоліками виховання (важкі діти).