Що означає правило 60-40?

Правило 60/40 свідчить, що планувати варто лише 60% часу. 40%, що залишилися, підуть на супутні та непередбачені справи – Ті, що виникнуть в ході вирішення планових завдань або «прилетять» від колег або керівництва.8 квіт. 2023р.

Експерти з тайм-менеджменту рекомендують скорочувати всі справи до 9 завдань: одне найважливіше завдання, 3 справи, які потрібно вирішити протягом робочого дня, 5 дрібних завдань, які виконуються по можливості.

Як розподілити робочий час?

  1. Плануйте. Складайте список справ напередодні робітника дня. …
  2. Розставляйте пріоритети. …
  3. Орієнтуйтеся на свій біологічний годинник. …
  4. Діліть завдання на підзавдання. …
  5. Чи не беріть на себе чужу роботу. …
  6. Будьте відповідальні. …
  7. Перевіряйте пошту не частіше ніж двічі на день. …
  8. Не ігноруйте перерви та обід.

p align="justify"> При розробці плану конкретного періоду рекомендується використовувати основні принципи і правила планування робочого часу: правило основного співвідношення (правило 60: 40). Рекомендується складати план лише певну частину робочого дня.