Що потрібне для роботи з клієнтом?

Але найважливіше – це не змусити ваших співробітників чемно спілкуватися, а домогтися, щоб вони повірили: ввічливість – запорука їх успіху та успіху компанії. Іноді навіть фахівець своєї справи може відлякати клієнта, недбало підібравши слова.

ТОП-13 психологічних прийомів у спілкуванні з клієнтом

  • Використовуйте "Ви-висловлювання" …
  • Використовуйте "Ми-висловлювання" …
  • Поводьтеся так, ніби клієнт вже точно вирішив…
  • Будьте клієнту другом …
  • Підлаштовуйтесь під клієнта.
  • Заведіть особисту бесіду.
  • Називайте людину на ім'я …
  • Пам'ятайте про важливі дати та свята

При спілкуванні з клієнтом зберігайте нейтралітет, дотримуйтесь ділового тону. Приділіть клієнту увага – вийдіть з ним на діалог, розберіться в ситуації та запропонуйте вирішення проблеми. Якщо у конкретній ситуації клієнт не має рації, делікатно скажіть йому про це і запропонуйте рішення для згладжування негативу.