Але найважливіше – це не змусити ваших співробітників чемно спілкуватися, а домогтися, щоб вони повірили: ввічливість – запорука їх успіху та успіху компанії. Іноді навіть фахівець своєї справи може відлякати клієнта, недбало підібравши слова.
ТОП-13 психологічних прийомів у спілкуванні з клієнтом
- Використовуйте "Ви-висловлювання" …
- Використовуйте "Ми-висловлювання" …
- Поводьтеся так, ніби клієнт вже точно вирішив…
- Будьте клієнту другом …
- Підлаштовуйтесь під клієнта.
- Заведіть особисту бесіду.
- Називайте людину на ім'я …
- Пам'ятайте про важливі дати та свята
При спілкуванні з клієнтом зберігайте нейтралітет, дотримуйтесь ділового тону. Приділіть клієнту увага – вийдіть з ним на діалог, розберіться в ситуації та запропонуйте вирішення проблеми. Якщо у конкретній ситуації клієнт не має рації, делікатно скажіть йому про це і запропонуйте рішення для згладжування негативу.