Що потрібно, щоб стати стратегом?

Стратег повинен розуміти базові принципи бізнесу, економіки, маркетингу та соціології. Потрібно знати особливості просування на різних ринках, вміти аналізувати споживачів, шукати тренди, розшифровувати результати досліджень, розуміти, як працюють рекламні канали та багато іншого.

Хто такий стратег і в чому його робота Стратег може працювати як на боці агентства (консалтингового, маркетингового, креативного, медійного), так і на стороні клієнта (у будь-якій сфері). Якщо ми говоримо про роботу за клієнта, кожна компанія визначає функції стратега самостійно.

Стратег тримає у фокусі довгострокові цілі. Тактик концентрується на поточних завданнях. Візьмемо шахи. Тактик у моменті не віддасть фігуру, оскільки це тактично невигідно.